מדוע אנשי מכירות עלולים להכשל בשיווק רשתי

שיווק רשתי היא דרך מעולה לעשות כסף. בשיווק רשתי יש כמובן גם את הנושא של מכירת מוצרים. יחד עם זאת הרבה אנשים עם ניסיון וכישרון במכירות נכשלים בשיווק רשתי. במאמר זה אסביר מדוע


מבנה העמלות על מכירות
נקודה שאולי קל להבינה היא שבשיווק רשתי הרווח המשמעותי לאורך זמן הוא איננו המכירות הישירות שלכם. ולפיכך, ברור שהעמלות על מכירות ישירות אינן גבוהות ביחס למכירות בתחומים אחרים. כתוצאה מכך, אנשי מכירות עלולים למצוא את עצמם בעבודה לא מתגמלת מבחינת אחוזי העמלה שלהם (יש אפשרויות טובות יותר בחוץ). כשהם יגלו את זה הם יפרשו.

מבנה רשת של שיווק רשתי 
הדבר העיקרי בשיווק רשתי הוא בניית דורות של משווקים שעליהם אתם מרוויחים אחוזים. כתוצאה מכך הדבר העיקרי היא ללמוד לבנות את הרשתות האלה ולחנוך אותם (או סעיף הבא). לפיכך, כאשר איש מכירות שמגיע לשיווק רשתי מנסה למכור הוא מפספס את העניין של בניית רשת, ואז הוא לא ממקסם את האפשרויות הגדולות של המכירות שלו.

שיכפול
בהמשך לסעיף הקודם, במבנה של רשת שיווק התפקיד של החונך (זה שבונה את הרשת שלו) זה לחנוך את המשווקים שלו למשך כמה דורות. ולפיכך, כאשר איש מכירות עם כישרוון גדול מנסה לבנות את הרשת שלו, אין לו מושג מה צריך לעשות מי שאין לו קשר למכירות כך שיהיה קשה לו לשכפל את עצמו.

רשומות פופולריות